Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ήρθαν 4,2 και έφυγαν 5,6....

Ήρθαν 4,2, έφυγαν 5,6...

 Για να ξέρουμε πού πάνε οι περικοπές και η αφαίμαξη του κόσμου της εργασίας.
Αποπληρώθηκαν από το Δημόσιο τα «ακούρευτα» ελληνικά ομόλογα, ύψους 5,6 δισ. ευρώ, τα οποία κατείχε κυρίως η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και έληγαν σήμερα.

Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, για την αποπληρωμή χρησιμοποιήθηκαν τόσο η δόση των 4,2 δισ. ευρώ (από την ευρωζώνη), όσο και ταμειακά διαθέσιμα του κράτους, τα οποία υπήρξαν λόγω της «χρηστής διαχείρισης του προϋπολογισμού».