Του Γιώργου Ανανδρανιστάκη
Να ξεπέφτουν και να αυτοεξευτελίζονται καλλιτέχνες β' διαλογής, η Τριανταφύλλου, ο Χωμενίδης, ο Χειμωνάς, είναι λογικό κι επόμενο, το μεροκάματο να βγαίνει κι ας βγαίνει και στο βούρκο. Ο ξεπεσμός των ταλαντούχων όμως είναι λυπηρός. Είναι λυπηρός ο ξεπεσμός του εξαιρετικού γελοιογράφου Δημήτρη Χατζόπουλου, που έφτασε μέχρι του σημείου να απεικονίσει τις κυρίες Κωνσταντοπούλου και Μακρή ως στριπτιτζούδες έτοιμες για όλα.
Δεν είναι το μίσος απέναντι σε όποιον αντιστέκεται στο Μνημόνιο που εξευτέλισε τον Χαντζόπουλο, ο καλλιτέχνης δικαιούται και να φανατίζεται και να μισεί. Εκείνο που ντρόπιασε εφ' όρου ζωής τον έμπειρο σκιτσογράφο ήταν η υιοθέτηση των δοξασιών και των προλήψεων του συρμού, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα, που κανοναρχούνται από τις γενετήσιες ορμές τους, που δεν μπορούν να λάβουν σοβαρές αποφάσεις, γιατί οι ορμόνες θολώνουν την κρίση τους. Στριπτιτζούδες, για να μη πω τίποτα βαρύτερο, είναι όλες τους και καλά θα κάνουν να περιμένουν ξαπλωμένες στο κρεβάτι, μέχρι να έρθει το νταβραντισμένο αρσενικό να τις γονιμοποιήσει, να αποχτήσουνε κι αυτές οι κακομοίρες λόγο ύπαρξης.
Εκείνο που έκανε τέλειο τον εξευτελισμό του Χαντζόπολου ήταν ότι το σκίτσο του ταυτίστηκε με το κεντρικό μήνυμα που εξέπεμπε εκείνη την ημέρα το καθεστώς. Η εντολή ήταν σαφής: Επιτεθείτε στην Κωσταντοπούλου, την Μακρή και την Τζάκρη, αξιοποιώντας το γεγονός ότι είναι νέες γυναίκες, εξοντώστε τις ενοχλητικές με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο. Το αφεντικό διέταξε και ο Χαντζόπουλος εκτέλεσε και μάλιστα μετά χαράς. Κρίμα.
Θα μου πεις, πώς να μην ξεπέσει ο Χαντζόπουλος, όταν εργάζεται στα ΝΕΑ, την εφημερίδα που εκτελεί τα συμβόλαια του καθεστώτος; Χθες, εκτός από το χυδαιογράφημα του Χαντζόπουλου, τα ΝΕΑ είχαν στο πρωτοσέλιδο ένα σκίτσο που απεικόνιζε τους πρυτάνεις του Καποδιστριακού και του ΕΜΠ Πελεγρίνη και Σιμόπουλο να κρατάνε τους φοιτητές δεμένους με κλωστές και δίπλα έγραφε: «Στο έλεος των δύο πρυτάνεων, όμηροι παραμένουν οι φοιτητές». Φοβερή σύμπτωση! Τα ΝΕΑ επιτέθηκαν στους πρυτάνεις την ημέρα που η Εισαγγελέας διέταξε έρευνα για τα κλειστά Πανεπιστήμια. Τέτοιο συγχρονισμό του Τύπου με τη Δικαιοσύνη, είχαμε να δούμε από την εποχή του μετεμφυλίου.
Τα ΝΕΑ εκτελούν τα συμβόλαια του καθεστώτος και το κάνουν με όλους τους διαθέσιμους τρόπους, με τα σκίτσα, με το κύριο άρθρο, με τις παραπολιτικές στήλες. Ειδικά οι παραπολιτικές στήλες είναι γεμάτες με αποκρυπτογραφημένα μηνύματα του στυλ «σε είδα να κλαδεύεις τα δέντρα χαμηλά και σου πιασα τη σκάλα ν΄ ανέβεις πιο ψηλά» και ξέρεις εσύ και έχω ράμματα για τη γούνα σου και έχε το νου σου, γιατί θα προβώ σε ωμότητες. Τα ΝΕΑ είναι παραδοσιακά η εφημερίδα της Δημοκρατικής Παράταξης κι όταν η Δημοκρατική Παράταξη έχει ξεμείνει με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, δεν υπάρχει φραγμός, δεν υπάρχει αναστολή, δεν υπάρχει τσίπα.
Θα την κατεβούνε μέχρι το τέλος του κακού τη σκάλα τα φερέφωνα του Σαμαρά και του Βενιζέλου ή, όπως λέει και ο λαός, κατά τον αφέντη και το γαϊδούρι του.
Να ξεπέφτουν και να αυτοεξευτελίζονται καλλιτέχνες β' διαλογής, η Τριανταφύλλου, ο Χωμενίδης, ο Χειμωνάς, είναι λογικό κι επόμενο, το μεροκάματο να βγαίνει κι ας βγαίνει και στο βούρκο. Ο ξεπεσμός των ταλαντούχων όμως είναι λυπηρός. Είναι λυπηρός ο ξεπεσμός του εξαιρετικού γελοιογράφου Δημήτρη Χατζόπουλου, που έφτασε μέχρι του σημείου να απεικονίσει τις κυρίες Κωνσταντοπούλου και Μακρή ως στριπτιτζούδες έτοιμες για όλα.
Δεν είναι το μίσος απέναντι σε όποιον αντιστέκεται στο Μνημόνιο που εξευτέλισε τον Χαντζόπουλο, ο καλλιτέχνης δικαιούται και να φανατίζεται και να μισεί. Εκείνο που ντρόπιασε εφ' όρου ζωής τον έμπειρο σκιτσογράφο ήταν η υιοθέτηση των δοξασιών και των προλήψεων του συρμού, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα, που κανοναρχούνται από τις γενετήσιες ορμές τους, που δεν μπορούν να λάβουν σοβαρές αποφάσεις, γιατί οι ορμόνες θολώνουν την κρίση τους. Στριπτιτζούδες, για να μη πω τίποτα βαρύτερο, είναι όλες τους και καλά θα κάνουν να περιμένουν ξαπλωμένες στο κρεβάτι, μέχρι να έρθει το νταβραντισμένο αρσενικό να τις γονιμοποιήσει, να αποχτήσουνε κι αυτές οι κακομοίρες λόγο ύπαρξης.
Εκείνο που έκανε τέλειο τον εξευτελισμό του Χαντζόπολου ήταν ότι το σκίτσο του ταυτίστηκε με το κεντρικό μήνυμα που εξέπεμπε εκείνη την ημέρα το καθεστώς. Η εντολή ήταν σαφής: Επιτεθείτε στην Κωσταντοπούλου, την Μακρή και την Τζάκρη, αξιοποιώντας το γεγονός ότι είναι νέες γυναίκες, εξοντώστε τις ενοχλητικές με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο. Το αφεντικό διέταξε και ο Χαντζόπουλος εκτέλεσε και μάλιστα μετά χαράς. Κρίμα.
Θα μου πεις, πώς να μην ξεπέσει ο Χαντζόπουλος, όταν εργάζεται στα ΝΕΑ, την εφημερίδα που εκτελεί τα συμβόλαια του καθεστώτος; Χθες, εκτός από το χυδαιογράφημα του Χαντζόπουλου, τα ΝΕΑ είχαν στο πρωτοσέλιδο ένα σκίτσο που απεικόνιζε τους πρυτάνεις του Καποδιστριακού και του ΕΜΠ Πελεγρίνη και Σιμόπουλο να κρατάνε τους φοιτητές δεμένους με κλωστές και δίπλα έγραφε: «Στο έλεος των δύο πρυτάνεων, όμηροι παραμένουν οι φοιτητές». Φοβερή σύμπτωση! Τα ΝΕΑ επιτέθηκαν στους πρυτάνεις την ημέρα που η Εισαγγελέας διέταξε έρευνα για τα κλειστά Πανεπιστήμια. Τέτοιο συγχρονισμό του Τύπου με τη Δικαιοσύνη, είχαμε να δούμε από την εποχή του μετεμφυλίου.
Τα ΝΕΑ εκτελούν τα συμβόλαια του καθεστώτος και το κάνουν με όλους τους διαθέσιμους τρόπους, με τα σκίτσα, με το κύριο άρθρο, με τις παραπολιτικές στήλες. Ειδικά οι παραπολιτικές στήλες είναι γεμάτες με αποκρυπτογραφημένα μηνύματα του στυλ «σε είδα να κλαδεύεις τα δέντρα χαμηλά και σου πιασα τη σκάλα ν΄ ανέβεις πιο ψηλά» και ξέρεις εσύ και έχω ράμματα για τη γούνα σου και έχε το νου σου, γιατί θα προβώ σε ωμότητες. Τα ΝΕΑ είναι παραδοσιακά η εφημερίδα της Δημοκρατικής Παράταξης κι όταν η Δημοκρατική Παράταξη έχει ξεμείνει με το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, δεν υπάρχει φραγμός, δεν υπάρχει αναστολή, δεν υπάρχει τσίπα.
Θα την κατεβούνε μέχρι το τέλος του κακού τη σκάλα τα φερέφωνα του Σαμαρά και του Βενιζέλου ή, όπως λέει και ο λαός, κατά τον αφέντη και το γαϊδούρι του.