Η συζήτηση που έχει ξεκινήσει στους «οικολόγους-πράσινους» (ΟΠ) για τον/τους επικεφαλής του κόμματος για τις ερχόμενες εθνικές εκλογές, μέχρι τώρα διεξάγεται με χαρακτηριστικά πολιτικού μάρκετινγκ, για να μην πω καλλιστείων. Να είναι νέος, να είναι γυναίκα, να «γράφει στο γυαλί», να είναι πολλοί, να είναι ένας, είναι μερικά από τα στοιχεία που κατατίθενται και συζητούνται. Μια συζήτηση αποκλειστικά τεχνική, αντί να προηγηθεί μια ουσιαστική πολιτική συζήτηση, για τα χαρακτηριστικά και την κατεύθυνση που πρέπει να έχουν οι ΟΠ και στην συνέχεια να συζητηθεί ποιος ή ποιοι θα μπορούσαν να εκφράσουν καλύτερα αυτή την πολιτική.
Αναλυτικά http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=7453&LID=1